Din beställning
Bekräftelse på din beställning
Bekräftelse på din beställning
Strax efter att din beställning är genomförd kommer en orderbekräftelse att skickas till den e-postadress du angivit. Om den inte dyker upp i din inkorg, glöm inte att kika i skräppostmappen. Om du inte mottar något inom 24 timmar, är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice.
Vad är förbeställning?
Vad är förbeställning?
Ibland är artiklar så populära att de snabbt tar slut. Men oroa dig inte, du kan fortfarande reservera dina favoritartiklar innan de är tillbaka i lager. Detta kallar vi för förbeställning. Så fort din artikel ankommer skickas den direkt till din dörr.
Så använder du din rabattkod
Så använder du din rabattkod
För att utnyttja din rabattkod, skriv in den i kassan före leverans- och betalningsinformation. Klicka på texten "Lägg till en rabattkod" för att se var du ska ange koden.
Möjlighet att avbryta order?
Möjlighet att avbryta order?
En lagd order går tyvärr inte att avbryta. Vårt system är snabbt och effektivt, vilket betyder att vi inte kan göra ändringar i redan lagda ordrar.
Ändra i en redan lagd order?
Ändra i en redan lagd order?
Det är inte möjligt att göra ändringar efter att ordern är lagd. Om något inte blev som du tänkt, returnera varan och lägg en ny beställning.
Adress går att justera om varan inte skickats ännu. MEN om paketet har skickats till en felaktig adress som du angivit kan vi inte göra så mycket.
Finns det fysiska butiker?
Finns det fysiska butiker?
NIX, vi är en renodlad onlinebutik.
Gällande Kampanjer
Gällande Kampanjer
Prissänkningar och kampanjer är tidsbegränsade. Det aktuella priset i webbutiken gäller och kan inte ändras i efterhand.
Prisändringar efter beställning
Prisändringar efter beställning
Om du märker att priset på en vara har minskat efter din beställning, är det inte möjligt att justera priset. I detta fall, returnera produkten och lägg en ny beställning till det nuvarande priset.
Glömd rabattkod
Glömd rabattkod
Om du glömde att använda din rabattkod vid beställning, kan den tyvärr inte läggas till i efterhand.
Angav fel adress?
Angav fel adress?
Misstag händer. Om du inser att du har angivit en felaktig adress och din order inte har skickats ännu, vänligen mejla oss omedelbart på support@thehugly.co
Viktigt: Dubbelkolla din adress innan du bekräftar din beställning. Om paketet har skickats till en felaktig adress kan vi inte göra så mycket.
Frakt & leveranser
Hur spårar jag min order?
Hur spårar jag min order?
För att följa ditt pakets resa, använd ditt spårningsnummer på www.earlybird.se eller https://tracking.citymail.se/. Tänk på att spårningsinformationen blir tillgänglig först när EarlyBird eller CityMail har tagit emot paketet. Detta kan ta upp till 7 dagar från det att vi skickar det. Detta beror på att det tar några dagar från det att paketet skickas tills det når EarlyBird eller CityMail.
När skickas produkterna?
När skickas produkterna?
När du har lagt din beställning sätter teamet igång med att noggrant packa dina artiklar. Ge oss upp till 3 dagar för att förbereda din order. Om du också väntar på en förbeställd artikel kommer allting att skickas tillsammans när alla artiklar är redo.
När kommer mitt paket?
När kommer mitt paket?
Förvänta dig att ditt paket anländer inom 8-14 dagar. Du kommer att få ett mejl med ett spårningsnummer så att du kan följa din leverans. Oroa dig inte om spårningen inte uppdateras omedelbart; sådant tar ibland tid.
Från datumet då min beställning skickas, hur lång är leveranstiden?
Från datumet då min beställning skickas, hur lång är leveranstiden?
Om en artikel har ett utskrivet datum när paketet kommer att skickas, då betyder det att ditt paket kommer att skickas den dagen och bör ankomma inom 7-11 dagar från det angivna datumet.
Det har gått mer än 15 dagar nu?
Det har gått mer än 15 dagar nu?
Om 15 dagar passerat och dina artiklar inte har anlänt, vänligen kontakta vår support på support@thehugly.co Beroende på var du bor kan ditt paket levereras på olika platser—som i din brevlåda eller precis utanför din dörr. Har du kollat alla möjliga platser?
Outhämtade paket
Outhämtade paket
Livet är inte alltid perfekt och ibland försvinner paket. Om du har valt försäkrad frakt är du skyddad! Vi skickar ut en ersättning utan extra kostnad. Om du valde bort försäkrad frakt gör vi vårt bästa för att hjälpa dig!
Problem med leveransen?
Problem med leveransen?
Om du är orolig att ditt paket kan ha försvunnit, kolla först ditt spårningsnummer. Om det har gått mer än 20 dagar, kontakta oss på support@thehugly.co
Skickar vi internationellt?
Skickar vi internationellt?
Absolut! Hugly tog sin början i Sverige, men kärleken för mysiga kläder ljuder nu över hela klotet.
Retur, byte & reklamation
Retur
Retur
Du har 14 dagar på dig att överväga ditt köp, en tid att känna in om din nya HUGLY gör ditt liv bättre. Var god observera att vi endast kan acceptera returer av produkter i oanvänt skick och med alla etiketter intakta.
Process för retur
Process för retur
Att inleda en retur är en okomplicerad process, utformad för att vara så effektiv som möjligt. Kontakta oss på support@thehugly.co så hjälper vi dig vidare. Viktigt att du kontaktar oss innan du sänder din vara i retur till oss. Då är vi uppmärksamma på att vi ska ta emot ditt paket 😊
Kostnad för retur
Kostnad för retur
Köparen står för hela returkostnaden, såvida inte anledningen till returen ligger i att varan som ska returneras inte motsvarar den beställda (t.ex. en felaktig eller defekt produkt).
Flera ordrar i samma retur?
Flera ordrar i samma retur?
Det är viktigt att notera att vi inte kan hantera returer av varor från olika ordrar i en och samma försändelse. Varje order måste återvända hem separat.
Tidsspann för returprocessen
Tidsspann för returprocessen
Räkna med cirka en vecka från du skickat iväg ditt paket till oss till att paketet anlänt till vårt lager. Tid är ibland den mest lyxiga varan vi har, och vi vill inte slösa med din.
Möjligheter till byte?
Möjligheter till byte?
För närvarande erbjuder vi inte byten. Men oroa dig inte, vår 14 dagars returrätt är designad för att ge dig tillräcklig tid att ta ställning.
Reklamationsprocess
Reklamationsprocess
Kvalitet är kärnan i vårt varumärke. Skulle du trots detta stöta på problem med någon av våra produkter, hör av dig till vårt fantastiska support team på support@thehugly.co så kommer de att hjälpa dig vidare. Ju mer detaljerad information du kan ge, desto smidigare kan vi lösa situationen.
Vi värderar ditt förtroende och strävar efter att göra din upplevelse med HUGLY så härlig som möjligt. Med denna information i handen, hoppas vi att du känner dig både informerad och trygg.
Mottaget skadat paket
Mottaget skadat paket
Om olyckan är framme och paketet ankommer skadat, bör du dokumentera det med bilder och omedelbart kontakta vår kundtjänst på support@thehugly.co Vi kommer att bistå dig i det fortsatta förfarandet
Återbetalning vid retur och reklamation
Återbetalning vid retur och reklamation
Efter godkänd retur kan du förvänta dig att återbetalningen sker inom fem bankdagar, direkt till den betalningsmetod du ursprungligen valde.